شروع دوباره بعد از کرونا

دسته بندی :

حمل کالا از چین به ایران کارگو ایرانی

با شیوع ویروس کرونا به مدت چندین ماه راه های ورودی و خروجی کشورها مسدود شد و خطوط هواپیمایی به شدت پرواز های خود را کاهش دادند.اما هم اکنون با فروکش تب و تاب ویروس کرونا تجارت و حمل و نقل دوباره از سر گرفته شده و هم اکنون دوباره مثل گذشته میتوانیم در خدمت مشتریان گرامی باشیم.خدمات گروه ما حمل و نقل خرده بار از چین به ایران و حمل انواع کالاهای پزشکی حمل اجناس برقی و الکترونیکی حمل و ترخیص اسباب بازی از چین و حمل و نقل قطعات الکترونیکی از چین به ایران و ترخیص کلیه لوازم یدکی ماشین و حمل لوازم اسپرتی خودرو و تزئینی خودرو میباشد.

حمل به صورت هوایی از چین انجام میشود و در مواردی که بار مشتری زیاد باشد میتوانیم از خدمات دریایی استفاده کنیم.حمل از ده کیلو به بالا تا 1000 کیلو در هر نوبت در کم ترین زمان ممکن و تحویل کالا در ایران و سپس دریافت هزینه.

گروه بازرگانی شرقی با خدمات کارگو یعنی حمل کالا از چین به ایران در کم ترین زمان ممکن را میتواند انجام دهد. حمل پوشاک و کیف و کفش حتی برای نمونه و خرید جزیی و کلی به راحتی قابل انجام میباشد.حمل و ترخیص کلیه لوازم جوشکاری حمل و ترخیص ابزارالات صنعتی و لوازم یدکی سیستم های تهویه و حمل و ترخیص ابزار اندازه گیری و لوازم تعمییرات موبایل از چین به ایران