حمل و نقل تجهیزات برقی از چین به ایران

واردات و حمل و ترخیص اینورتر ترانسفورماتور برق

دسته بندی :

حمل و ترخیص تجهیزات برقی

حمل و نقل و ترخیص تجهیزات برقی از چین به ایران و تحویل درب محل . هر نوع کالای برقی سنگین و نیمه سنگین مثل ترانس ها و انواع موتور های الکتریکی و باتری به مقصد ایران از چین . حمل هوایی و ترخیص میشود.حمل و نقل و ترخیص انواع تجهیزات الکترونیکی دستگاه و قطعات ریز الکترونیکی مثل خازن و ترانزیستور .

حمل و ترخیص ماژول های الکترونیکی و مدارهای دستگاه های اماده به ایران تحویل درب محل ترخیص شده.بازرگانی شرقی در کم ترین زمان ممکن انواع تجهیزات برقی و الکترونیکی شما را میتواند در هر کجای ایران تحویل شما داده و بعد از تحویل هزینه حمل ان را دریافت کند.

معمولا مدت زمان ارسال و دریافت بارها حدود 25 روز به طول می انجامد.حمل و ترخیص لوازم برقی صنعتی و خانگی از چین به ایران توسط ما به بهترین شکل انجام میشود.حمل هوایی انوع کالاهای برقی مثل ماینر ها و دستگاه های ماینینگ و انت ماینر از چین به دبی به بهترین شکل و راحت ترین روش و تحویل درب محل شما.

ماینر ها که یکی از تجهیزات برقی میباشد به راحتی توسط گروه بازرگانی شرقی چین به دبی قابل حمل و نقل و تحویل در دبی درب محل شما میباشد.گروه شرقی با تجربه فراوان در زمینه واردات ماینر میتواند شما را در دریافت ماینر های خود یاری کند.