خرید از علی بابا

خرید از علی بابا

دسته بندی :

خرید از علی بابا

در این مطلب سعی داریم شما را کمی با وب سایت علی بابا آشنا کنیم.علی بابا با ادرس www.alibaba.com وب سایتی هست که در ان فروشندگان زیادی فعالیت میکنند و وظیفه اصلی این وب سایت فروش کالاها به صورت عمده و تعداد است.

در علی بابا فروشندگان از سراسر دنیا وجود دارند.در علی بابا با جستجوی کالای مورد نظر لیستی از فروشندگان را خواهید یافت که هر فروشنده قیمتی تقریبی از مثلا ده دلار تا 200 دلار برای کالای خود در نظر گرفته.اما این قیمت واقعی نمیباشد و این قیمت بستگی به شرایطی که شما کالا را میخواهید از نظر تعداد و . .. متفاوت و متغییر است.

حمل و ترخیص کالا از علی بابا alibaba.com

به همین دلیل برای قیمت دقیق باید با تک تک فروشندگان ارتباط برقرار کنید.از طریق ارسال پیام میتوانید درخواست خود را به فروشنده برسانید و منتظر پاسخ بمانید.اکثر فروشندگان به سرعت پاسخ شما را خواهند داد .

حواله به سایت علی بابا

برای خرید از علی بابا بعد از صحبت با فروشنده به دو روش میتوانید هزینه های کالای خود را پرداخت کنید.اگر فروشنده در چین باشد به راحتی میتوانید شماره کارت ABC بانک فروشنده را درخواست کنید.بعد از دریافت شماره کارت و مبلغ کل به یوان از فروشنده ما میتوانیم مبلغ مورد نظر را به صورت یوان به حساب فروشنده واریز کنیم.معمولا 2.5 درصد کارمز اینجام حواله توسط گروه بازرگانی شرقی است.بانک ها 5 درصد . و صرافی ها معمولا 4 درصد کارمز میگیرند اما گروه بازرگانی شرقی فقط 2.5 درصد کارمزد انجام حواله دریافت میکند.

پرداخت هزینه علی بابا پرداخت دلار در علی بابا

روش دوم نیز واریز پول به صورت دلاری در سایت علی بابا است که معمولا گران تر و مشکل تر است.به هر حال بعد از واریز هزینه برای دریافت کالا باید ادرس انبار ما را که در شنزن است به فروشنده خود بدهید و از فروشنده بخواهید قبل از ارسال کالا ها از کارتن ها عکس و تصویر تهیه کند و وزن کل را به شما بگوید.

بعد از ارسال کالا توسط فروشنده و دریافت ان در دفتر شنزن ما ، کالای شما بعد از مدت مشخص در ایران تحویل شما خواهد شد و هزینه های حمل و نقل دریافت میشود.